מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

(לפני שאני שוכח, ביום ג', יום הבחירות, גייל ואני על מטוס אל-על בדרך לישראל. בחודש הקרוב כל הכתיבה היא מארץ הקודש. עוד כמה ימים נודיע על פגישת הופס)

1. ה-11/4/2016 היום שהניקס החדשה נולדה

תזכרו את התאריך.

ישנם משחקים בהם שחקן מסויים הקולע 10, 12 נק' למשחק לפתע מתעורר, קורה לו משהו (כנראה בסיבי מוחו), והוא קולע 35. במוחו מתעוררת מערבולת. כשהמערבולת במוח נרגעת, המחשבה (והאמונה) היא "היי, אני לא שחקן של 12 נקודות! אני יכול לקלוע 25 כל ערב, אם אשחק תמיד כמו הערב ולא אתבייש – או אפחד – לקלוע 30. מהיום אני שחקן אחר!".

כך בדיוק קרה למספר רב מאד של שחקנים.

אני מאמין שהערב אותו דבר לקבוצה שלמה, והקבוצה היא הניקס. אני מודיע לכם שמהערב ועד סוף העונה הניקס עולה לשחק נגד כל קבוצה בהרגשה – ובידיעה – שאם היא משחקת נכון היא יכולה לגבור על כל קבוצה בליגה, ובמיוחד הקבוצה ההיא מהמפרץ (שלניקס ישנו מץ'-אפ נפלא נגדה!).

הניקס שיחקה היום כפי שקבוצת כדורסל צריכה לשחק עם שוויו משקל שניתן לכותבו באותיות זהב על ראש האמפייר סטייט בוילדינג לכמה ערבים.

*קריסטפאס פרוז'ינגיס חזר להיות עצמו, ויותר. 27 גדולות כולל 4 מ-7 דאונטאונים לס"ה 66.7%

*כרמלו אנטוני – 25 חיצים ו-7 הורדות.

*קורטני לי – מצויין עם 17 ב-8 מ-10 ל-80%.

*נואה, יואקים נואה – שיחק כנמר, קלע 11 וקטף 9.

*ודריק רוז – שהקהל קיבל בערבוביה של שריקות והילולים, ריכז מצויין, קלע 15, וחילק 11 בונבונים.

27, 25, 17, 15, 11…מדליית זהב אולימפית בהתעמלות על קורה.

והעיקר – הבטחון, הכחף, והצהלה שהניקס שיחקה. אני מאמין בקבוצה הזאת שסוף-סוף עלתה על הגל הנכון!

2. עונת המכללות ניפתחת עם דוק בראש

גרייסון אלן הוא שחקן לבן הנראה כמו סגן של סגן מנהל די גבוה של בנק "וולס פארגו". סליחה, כמו סגן של סגן מנהל די גבוה בבנק אוף אמריקה.

אם הוא לא היה 1.95 מ' אולי לא היית מסתכל עליו פעמיים. מה קרה לג'וניור שקלע לדוק 20.1 נק' בעונה שעברה, וכמו קווין לאב פתאום נראה רזה הרבה יותר, שרירי יותר, ואגרסיבי יותר? "הכל בגלל שהפסקתי לשתות גלונים של קוקה-קולה כל יום".

-כמה הורדת?

-5 ק"ג.

מה ההרגשה?

-אני משחק משחקי מבחן ומשחקי אימון ובעוד שבשנה שעברה הייתי נשאר ללא אוויר, היום אני מרגיש כאילו אני יכול לשחק יומיים רצופים!

הוא היה אחד מהמועמדים ל'שחקן המכללות של העונה' ב-2015-16. הוא אחד מארבעת מחמשת הקלעים המובילים של דוק החוזרים לשנה נוספת. האחרים?  הגארד לוק קנארד, הפאור-פורוורד אמיל ג'פרסון, והסניור שוטינג גארד מאט ג'ונס.

מי מצטרף אליהם? לא פחות ולא יותר מ'שחקן השנה' בתיכונים ג'ייסון טאטום (סמול פורוורד בגובה 2.04 מ') והפאור פורוורד הארי גיילס (2.10). הארי גיילס? אם ברכו תחזיק מעמד אחרי ניתוח ה-ACL הוא עלול להיות בחירת הדראפט מס' 1 העונה.

אלן יהיה 'האבא' הצעיר של הקבוצה.הוא מנהיג מלידה, לוחם נועז, והוא שיפר מאד את השליטה בכדור ואת החדירה לסל. הוא אחד הלבנים האמריקאים הטובים ביותר במכללות, ואיתו דוק היא המועמת מס' 1 נכון להיום כמעט ע"י כל האתרים.

3. מי השחקנים שהפתיעו אותי לטובה בימי הליגה הראשונים?

  1. הפיניקס סאנס הם 4-0, אבל לא בגלל הפורוורד שלהם טיג'יי וורן שהוא אחד הדברים המעטים שנראים טוב בפיניקס. הצעיר בן ה-23 ניכנס לעונה זאת עם ממוצע של 8.7 נק' ב-19.4 דק' בשנתיים הראשונות שלו בליגה. ובכן, העונה הוא קולע 21.3 נק' ב-50.7% ב-35 דקות משחק, וזה כשהוא רק האופציה השלישית של הקבוצה אחרי אריק בלדסאו ודווין ברוקר.

אם רק אלכס לין, טייסון צ'נדלר, ודרגן בנדר יוכלו לעשות משהו תחת הסל אולי לסאנס יש סכוי להתחיל לנצח כמה משחקים.

2. חסן ווייטסייד ממשיך להשתפר, ובן ה-27 הזה פתאום הקפיץ את ממוצעו מ-13.3 נק' ו-11.1 ריב' ו-3.2 חסימות בשתי העונות הראשונות לסנטר הקולע 21.7 נק', מוביל את הליגה עם 14.7 ריב', וחוסם 3.7 במשחק של 31 דקות בלבד. הוא יורה בדיוק של 64.3%, ואם הוא לא הסנטר הטוב ביותר היום בליגה – שכזאת היא דעתי – אז הוא מפגר אחרי קאזינס רק בטיפונת.

3. אני קצת חושש לומר זאת עליו, אבך תנו מבט ברודי גיי: 22.5 נק' למשחק ב-51.5% עם 46.7% מה-3, ו-7.0 ריבאונדים. הוא כבר מזמן לא נראה כזה טוב.

4. מחזיק ידיים לדוניאל מרשל

זוכרים את דוניאל מרשל, שחקן ה-NBA הוותיק שבילה 15 שנים בליגה כשחקן טוב, אבף אף פעם לא מהמצטיינים, אבל פאור פורוורד שכל ערב  א לעבוד, עשה את הטוב ביותר שיכול היה, ותמיד היה אחד הפופולרים בין חבריו השחקנים והמאמנים? הוא גם היה 'האח הגדול' של דורון שפר כשהגיע ליוקון ב-1993 ודוניאל מיד לקח אותו תחת כנפיו (מרשל גם היה 'שחקן השנה' בביג איסט באותה שנה).

ישנם ב-DI (דיביזיה I) של המכללות 351 מאמנים ראשיים של 351 קבוצות , והגרועה מכולן לפי KENPOM.COM (אתר המדרג מאמני 'יעילות קבוצות מכללה)) היתה סנטרל קונטיקוט סטייט. היא סיימה את העונה 25-4, ומאמנה האווי דיקרמן פרש לגימלאות אחרי שנות אימון רבות שם.

אז מי המאמן שייקח פרוייקט כזה לידיו?

צדקתם. לא אחר מדוניאל מרשל, הנחשב עד היום לאגדה בקונטיקוט, והסיכויים טובים הם שיהיה ביכולתו להביא שחקנים משופרים למכללה שאף שחקן המכבד את עצמו לא רצה לשחק שם. מרשל, שהיה עוזר מאמן באונ' בופלו קיבל את ההמלצה הגדולה ביותר ממאמנו לשעבר ג'ים קלהון.

-האם קלהון נתן לך איזה שהן 'נקודות' באימון?

-הוא נתן לי 'נקודה אחת': הוא אמר לי להיות סבלני ולא לצפות להיות אלוף תוך עונה אחת.

-ואתה יכול להיות סבלני ולבנות קבוצה מהיסודות?

-נולדתי וגדלתי בחווה בעיירה קטנה ליד רידינג, פנסילבניה, ושם אבי לימד אותי שאתה לא יכול לגדל חזיר בשבוע!

 
5. הייתי חייב להישאר עד הסוף…

20 הפרש. לא רע. לא רע בכלל!!! 97-117…

לטס גו לייקרס!!!!!!!!!!!!

לילה טוב.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
39 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
05/11/2016 6:01:41

ריי אלן שלשום היום דוניאל מארשל וגים קלהון.כמה זכרונות.הפעם היחידה שעקבתי אחרי כדורסל מכללות בגלל דורון שפר.מאחל הצלחה לדוניאל מארשל.
טי גיי וורן תמיד היה טוב התקפית פשוט פי.גיי.טאקר מהפועל חולון היה על המשבצת שלו.טאקר כבר התחיל לדעוך שנה שעברה וזה הזמן של וורן לפרוץ כי יכולות התקפיות יש לו

Berch
Berch
05/11/2016 7:58:14
Reply to  עידן

פי ג'יי טאקר לא דועך. הוא מבשיל אט אט…. 🙂

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 7:09:55

מנחם!!!! איזה ניצחון גדול של אל איי!
שמח שנשארת ער בחגיגה הגדולה 😀

Berch
Berch
05/11/2016 7:54:51

מעורב מעולה….
אם הקאבס לקחו וורלד סיריס בימי חיי אולי נזכה לראות גם את הניקס

ובקשר למצטיינים שהזכרת – בל נשכח שבמדבר כל קוץ הוא פרח
ובמיוחד במדבר של אריזונה 🙂

רפי
רפי
05/11/2016 8:08:11

אחלה מעורב מנחם.

הלוואי והנבואה על הניקס תתממש. ראית אותם פעמיים העונה והם נראו ממש לא מחוברים .

רועי ויינברג
Admin
05/11/2016 8:18:33

אחלה מעורב. אני חושב שהשינוי בניקס הוא לא רק מנטלי.

הבריחה שלהם הגיעה בדקות של מלו כפאוור פורוורד ליד לי ונואה מקדימה. זה הרכב עם שני קלעים טובים מרחוק, שלושה חודרים מצויינים (רוז, מלו, ג'ניגס) ועוד סנטר חכם כנואה שיוכל לנהל את המשחק. בין אם זה יהיה עם נואה או עם פורצינגיס שיוכל להוסיף עוד קלע שלשות. הורנסק מספיק חכם בשביל להשתמש בזה עוד.

פניקס התחילו עם 4-0, אבל ניצחו עוד 2 משחקים מאז והם עם 4-2. ווטסון עושה שם עבודה מעולה ויש להם SG ו-SF לשנים קדימה. מסכים בקשר לגיי ולוויטסייד.

Mbk
Mbk
05/11/2016 9:02:46

מנחם הפכת לסמן הלייקרס באתר
שפששתי את העיינים כל מאמין שוב ושוב – לטס גו לייקרס !!!!!!

אני מקווה שהקארים לא השטתלטו לך על המקלדת וזה לא באג חמור יותר מבאג 2000

גיא
גיא
05/11/2016 10:24:28
Reply to  Mbk

האקרים עבדול ג'אבר…

ziv
ziv
05/11/2016 10:18:44

רודי גיי נראה טוב , גם קאזנס.
בארנס התחיל טוב אבל הוא סוחב פציעה.
בן מקלמור לא רע
חוץ מזה הקבוצה כרגע חלשה

מחכה שמסע החוץ במזרח שהוא קשה ממה שחשבתי יסתיים והקינגס יקבלו בחזרה את קוליסון אחרי שמונה משחקי השהייה ויהיה סקורר שלישי לקבוצה.[שווה סביב ה17-18 נקודות באחוזים טובים]

ziv
ziv
05/11/2016 10:26:32

לגרייסון אלן יש מניות לא מעטות באליפות של דיוק לפני שנתיים. היה די אלמוני ונתן פיינל פור מעולה כשחקן שלא מצפים ממנו .במשחק הגמר הוא וטיוס גונס היו האסים של ששבסקי.

בנבא הוא שחקן משלים לפחות בהתחלה, חסר לו יצירתיות ותנועה. הוא משחק הרבה על כח ובנבא היתרון הזה הוא לא כזה יתרון כשכמעט כולם חזקים.

D-Wade
D-Wade
05/11/2016 12:44:46

התקפית קאזינס טוב יותר מוויטסייד, הוא גם יותר מגוון. אבל אם אני מסתכל על כל הפרמטרים – יכול להיות שוויטסייד שחקן יותר טוב, לפחות בכושר הזה.

ודיע
ודיע
05/11/2016 12:51:19

מארשל מחזיק גם בשיא השלשות למשחק עם 12 הוא וקובי וסטיפן…

Uzi havusha original
Uzi havusha original
05/11/2016 13:10:08

מנחם שאלה רצינית- אתה כבר שנתיים עושה מלוק וולטון את אחד המפגרים וחסרי המושג בכל הליגה.
לא הגיע הזמן להתנצל בעל מקום אפשרי על השטויות האלו שלך?
בשיא הרצינות. תחשוב על זה , אל תגיב ישר כמו ילד קטן. תפנים, תן לזה לשקוע ותכתוב התנצלות ללוק וולטון

מנחם לס
מנחם לס
05/11/2016 16:31:54

נחכה ונראה בקשר ללוק. יכול להיות שטעיתי, ולאהאבל הזה כשחקן, ישנו כשרון אימון וקשר עם שחקנים

פומה
פומה
05/11/2016 19:19:10
Reply to  מנחם לס

אין שום סיכוי שטעית כי אתה לא טועה אף פעם .
אתה יודע שלוק וולטון לא מתאים לאמן בליגה הזו ולכן
המשחקים של קבוצתו לא צריכים להפריע לך ללכת לישון .

אפלטון
אפלטון
05/11/2016 13:11:27

בניקס זה בעיקר ברוטציות של הורנסק שברגע שימצא את הנוסחה הנכונה, הם יתחברו. כרמלו לומד לא לכדרר 20 שניות מהשעון, זה יקח לו זמן אבל הוא יבין.
ואני פשוט חייב כי אף אחד לא אומר את זה.
קליי תומפסון, רק לפני שבועיים נבחר על ידי מומחי האתר כסקנד גארד הטוב בליגה. כמה נקרעתי מצחוק אז ועכשיו אני בוכה. אם זה היה הארדן או כל שחקן אחר לצורך העניין היו עפים לו על הצורה.

Uzi havusha original
Uzi havusha original
05/11/2016 13:14:25
Reply to  אפלטון

תגיד- אפשר
להסיק מסקנות בפחות זמן ממה שאתה מסיק?

אפלטון
אפלטון
05/11/2016 13:15:14

לגבי הניקס או לגבי תומפסון?

Uzi havusha original
Uzi havusha original
05/11/2016 13:15:57
Reply to  אפלטון

גם וגם

אפלטון
אפלטון
05/11/2016 13:23:55

לגבי הניקס אין כאן שום מסקנה. יש שם הרבה מדי כישרון כדי לא להצליח. הורנסק עושה ניסויים ברוטציות מתחילת העונה. ברגע שהוא ימצא את הרוטציה הנכונה שתמקסם את היכולות של פורזינגיס ושהיכולות של כרמלו יותר יעזרו מיתקעו את המשחק הם יהיו בסדר גמור.
לגבי קליי תומפסון. היי אני לא שמתי אותו כשוטינג גארד הטוב בליגה. אבל כמי שאמור להיות כזה אסור, פשוט אסור להיכנס לכזה סלאמפ ברצף משחקים. ,וגם הקליעה לא נכנסת בתור מי שאמור להיות שחקן 'שלם' (מה שהוא לא כמו שתמיד אמרתי, אלא שחקן מוגבלשמתבסס על קליעה בלבד שהמערכת מסדרת לו) הוא אמור למצוא את הדרך לתרום למשחק.
לא אמרתי שהוא אפס, אבל פשוט בדיחה שמרבית החכמים באתר, כולל אנשי הצוות, רשמו אותו כשחקן טוב יותר מהארדן. בדיחה עצובה.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 14:16:53

אני מסכים איתך לחלוטין, כשיש את הארדן אי אפשר לבחור sg אחר כטוב בליגה, חבל שרוב המגיבים בוחרים לפי הרגש ולא לפי האמת.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 14:18:50

עם זאת אפלטון האחוזים של קליי יתיישרו וכך גם של גולדן סטייט ואז יהיה קשה מאוד להתמודד עם הקבוצה. הם קולעים מ3 השנה באחוזים עלובים והסטיסטיקה חייבת להתאזן.

loverboy
loverboy
05/11/2016 13:45:19

מנחם, אם אני מעוניין לשתף כתבה, מה המייל שלך שאוכל לשלוח לו?

מנחם לס
מנחם לס
05/11/2016 16:34:11
Reply to  loverboy

sefersheli@hotmail.com

"כדי לשלוח לו" או
"כדי לשלול לך"?

Uzi havusha original
Uzi havusha original
05/11/2016 14:07:28

תגובה לאפלטון-
1- לגבי הניקס , פחות מעניין. הכל תלוי בפציעות שכנראה יגיעו. אחרת זה קבוצה סיבוב שני פלייאוף מזרח.

2- לגבי תומפסון.
א- שומר בחסד
ב- שחקן קבוצתי בחסד
ג- הקלעי הכי טהור בליגה
כמראה שהוא לבטח אחד משלושת הסקנד גארד הטובים בליגה אם לא הטוב שבהם. בשלב הזה הארדן כבר היה ממריד את חדר ההלבשה במקומו… זה בדיוק ההבדל.
ולגבי ״חכמי״ הצוות כל מילה מיותרת

אפלטון
אפלטון
05/11/2016 14:18:09

לגבי תומפסון, שוב רק מראה כמה אנשים ניזונים מנרטיב תקשורתי בלי לחשוב בכוחות עצמם. אני אענה לך תשובה שכבר כתבתי בטור של "דיעות לא פופולריות"
גם קייל קורבר קלע ברמות היסטוריות. כמובן שהוא טוב יותר מקורבר אבל הנקודה שלי היא שתומפסון שחקן חד גוני ולא מתקרב לדרגת הסופרסטאר שהעלו אותו. שוב דעתי בלבד, אבל כרגיל מה שמדהים אותי זה איך אנשים מושפעים כל כך בקלות מנרטיב תקשורתי. יפמפמו להם משהו מספיק זמן והם יהיו בטוחים שהוא אמיתי.
דוגמא? שהוא שחקן הגנה טוב.
האמת? הוא מדורג אחרי קרי בדפנסיב רייטינג. האמת שיש 5 שחקנים בקבוצה שלו שמדורגים לפניו. אף פעם בקריירה שלו הוא לא הציג בוקס +/- הגנתי חיובי. גם הסה"כ בוקס +/- שלו הוא 0.5, בדיוק על הממוצע בליגה.
ברמה של תרומה לסך הניצחונות, כמעט בכל קטגוריה סטטיסטית הוא מתחת לממוצע הליגה, VORP, w/S רק תבחר.
הנרטיב אומר שהוא השוטינג גארד הטוב בליגה, הדיעה הלא פופולרית שלי אומרת שהוא רחוק מזה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 14:27:39
Reply to  אפלטון

עונה שעברה הוא בהחלט היה שני כמובן שזה מתאים לסיטואציה בגולדן סטייט וואין סייד קיק כמו תומפסון שיודע לוותר על זריקות, עם טווח זריקה מדהים ואחוזים מדהימים בקטש אנד שוט (עונה שעברה, האחוזים השנה חייבים להסתדר) אם זאת הוא אללסטאר מוגבל מאוד בסט היכולות אבל בהחלט הsg השני הטוב בליגה לדעתי, דבר שהוא סובל ממנו הוא חוסר יציבות כשהקליעה נכנסת הוא מצויין (רוב עונה שעברה), הוא נע מצויין ללא כדור ומרווח את המשחק עם קטש אנד שוט + טווח מדהים . אבל כשהקליעה מרחוק לא נכנסת אין לו יותר מדי סט יכולות.

חצבני
חצבני
05/11/2016 14:53:25

יש לו חדירה טובה מאוד, ומשחק פוסט מצויין. הוא ממש לא רק ספוט-אפ שוטר אלא יודע גם לייצר לעצמו מצב זריקה. ובנוסף הוא ווינר, ונראה גם כבחור טוב בקבוצה שאסור שיהיה בה אקסטרה אגו.

לגבי הארדן הוא לא היה ובודאי לא כרגע SG. אז ת'ומפסון מספר אחד ללא מתחרים.

אפלטון
אפלטון
05/11/2016 14:56:09
Reply to  חצבני

בסקר שנעשה אז, ה'מומחים' שמו את הארדן כסקנד גארד.
כרגע, גם אם נשים את באטלר בסמול ואת הארדן בפוינט כדי לפנות לו מקום, עדיין ווייד שנות אור לפניו

אפלטון
אפלטון
05/11/2016 14:57:15
Reply to  חצבני

בטח דה רוזן ואם היה לי כוח הייתי מוצא עוד הרבה שחקנים טובים ממנו בהרבה

אפלטון
אפלטון
05/11/2016 14:19:09

והארדן להזכירך שיחק כשחקן שישי וקיבל את זה על עצמו באהבה כמו גבר, בלי פרצופים מתבכיינים כמו תומפסון

Uzi havusha original
Uzi havusha original
05/11/2016 14:25:50
Reply to  אפלטון

שיחק כשחקן שישי לפני ארבעים שנה?
כשאתה משחק בקבוצה הסטורית כמו גולדן סטייט הנתונים האישיים שלך יהיו פחות טובים מאשר אתה הולך לקבוצה פח כמו יוסטון וזורק 30 אחוז מזריקות הקבוצה שלך… זה טבע המשחק.
אתה מעדיף את השחקן שלך ראש לשועלים, ו תומפסון מעדיף להיות עם טבעת אחת על היד , עוד אחת השנה, וקבוצה שנכנסה להסטוריה.

וךגבי מקהלת ילדי לס הידועה בכינוייה מומחי הופס, כל מילה מיותרת

אפלטון
אפלטון
05/11/2016 14:45:53

חץושוב אתה מתעלם, כמו כולם, מהעובדות לגבי ההגנה. עד מתי תמשיכו לפמפם שהוא שחקן הגנה טוב? הוא ממש לא.
הוא שחקן שמושלם לגולדן סטייט. רול פלייר אולי הכי טוב בליגה. אבל הוא רול פלייר, זה הכל. נאמבר 2. בטח שלא פרנצ'ייז פלייר, ולכן, כששחקן לא יכול להוביל קבוצה בעצמו אי אפשר לקרוא לו השחקן הטוב בעמדה שלו. זו דעתי בכל אופן, מקבל כל דיעה שונה בעניין, במיוחד מאוהבי סקוטי פיפן.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 14:50:30
Reply to  אפלטון

תומפסון הוא לא פרנצייז פלייר ולא יהיה אין לו את סט היכולות ההתקפיות כדי להוביל קבוצה.

רועי ויינברג
Admin
05/11/2016 15:08:45

באופן עקרוני אתה צודק בקשר לממוצעים, אבל תומפסון לא שחקן יוצר בהתקפה. אני לא מדבר על ה-2.3 אס' ממוצע קריירה שלו או על זה שהוא מעולם לא עבר את ה-3 אסיסטים בעונה, אלא על זה שהוא לא מייצר זריקות לעצמו.

ב-2015/16, העונה הסדירה הטובה ביותר בקריירה שלו, 81% מהסלים שלו באו ממסירה. הוא קלע ממסירות (בקאץ' אנד שוט) 10.3 נקודות, ויחד עם העונשין זה משאיר 9.4 נקודות מסלים שהוא ייצר בעצמו, 42.5%.

לשם השוואה, הארדן ב-2015/16: 3.8 נקודות בקאץ' אנד שוט, 16.4 נקודות מסלים שייצר בעצמו, 56.5%. רק 29.4% מהסלים שלו באו ממסירות.

הוא קאץ' אנד שוטר מדהים. פנומנלי. אבל הוא לא שחקן יוצר בקליבר של הארדן, ולכן יש לא מעט מן האמת בזה שהוא שחקן טוב שנקלע לסיטואציה מושלמת עבורו.

חצבני
חצבני
05/11/2016 16:57:38

1. הארדן שחקן טוב מקליי, לא אטען אחרת. מאחר שאני לא רואה בו SG (למרות דירוג הופס), תומפסון הוא ה 2 הטוב ביותר. וויד? הוא מזכיר נשכחות אבל לא באמת חזר אחורה בזמן. דרוזן -משחקי העונה עד עכשיו הם מדגם לא מספיק מייצג.

2. להגיד שקליי לא מייצר לעצמו זה לא מדויק. הוא לא צריך לייצר לעצמו, ואף דורשים ממנו להימנע מזה. כשהוא מנסה הוא מצליח להוציא זריקה בסטפ בק משובח והוא יודע לשחק עם הגב לסל כמו הטובים שבגארדים.

3.. הוא באמת בסיטואציה מושלמת. לפחות היה עד העונה….

רועי ויינברג
Admin
05/11/2016 16:59:54

1.מסכים, נכון לעכשיו הוא PG אבל שנה שעברה שימש כשוטינג גארד ולכן היה שני בדירוג.

2.נכון, אבל אם הוא ייצר לעצמו זה יהיה פחות יעיל ממה שהוא עושה עכשיו.

3.מסכים

חצבני
חצבני
05/11/2016 14:40:23

נראה לי שנזכור את התאריך גם בלי קשר לניקס

רועי ויינברג
Admin
05/11/2016 14:42:50
Reply to  חצבני

זה נכון